2010

lite mer

Jag konfirmerades

Åkte till Ven



Hade en mysig picknik med mina flickor
Då såg jag öven ut så här..

Hjärtan från alla killar i klassen :'))



Var på stranden och spela in en liten töntig film!


Åkte till glasscafet med mina darlings!


Hjälpte till på en festival i falkenberg



Hade en otroligt mysig dag med emmis och stella
senare på kvällen kom även viktor och löving



Köpte en ny liten töntig pool


Köpte också en stuts matta som ni ser där uppe


Det blev midsommar, och vi försökte cykla på en cykel som styrde
åt andra hållet...

åkte emilias och stellas gummibåt som de köpte..

Det var varmt ':) och jag spelade gothia


Var inne i gbg och shoppade med bellz


Var allmänt cool!


Tog ett kvällsdop med stella och emma


Hade jättekul i skolan..

Även här ser ni att mina fotokunskaper är GREAT (yy'

Kusinkalas!!



Var så där cool igen, nehmen sålde massa fika


Det kanske blir mer år summeringar men de blir så långa..
hade ju lite bråttom.. SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0