Jag måste väll ta mig i kragen och blogga lite idag också

Hejsan, har precis packat upp allting vi köpt från gekås idag, alltså en hel del!
Själv köpte jag inte så mycket som jag brukar göra.
Vid 8 var det dags för bowling med älskade clara, sjukt kul och jag vann (yy'
Imorn skulle vi se på bio egentligen men mina kära vänner verkar inte så pigga på det längre så vi får se vad jag hittar på :)

~ stor necessär 
~ 12 kammar ;)
~ 150 hårspännen
~ 100 tofsar
~ 3 hårklämmor
~ påslakan & örngott
~ lösnaglar 
~ 2 T-shirtar
~ 8 par trosor
~ lampa

och sen 3 grejer till men det får ni veta vad det är en annan dag ;))


Det låg även en liten present till mig på min byrå när stella åkte imorse, du är för söt!

Kommentarer
Postat av: lord voldemort

yay. :3

2011-02-18 @ 20:40:23
URL: http://coeurdepirate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0