Circle of life

Lyckan i mitt hjärta var stor när inte lasse stefans eller vad dem heter gick vidare i melodifestivalen!
Dock är jag lite besviken att inte love generation gick vidare tyckte att de var jättebra, men Danny har ju gått vidare så resten spelar ju halvt ingen roll...heh
Imorgon är det samling vid 10 och match 12 mot varla, kommer bli spännande "ni kanske inte fattar och orkar inte förklara heller" ;))
Ska nog sätta på en film nu, för jag vaknade vid 12 grym som jag är och kommer inte kunna somna på ett bra tag, av olika anledningar..


Sitter och lyssnar på disney låtar på spotify men så kommer reklamen och förstör verkligen hela stämmningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0