2 cool 4 school

Finns inte mycket att säga om dagen.
Vi fick äta lite gottit på franskan från igår, nutella osv.
Ikväll blir det träning och just nu har jag precis kollat på finalen i skidorna, en svensk vann, äger!
Kollar lite på disaster date med sanna, sjukt roligt program jag aldrig sett innan, varför detta?
ska snart upp och käka lite också, ah som sagt inte så mycket att berätta!
Värt att skriva mer?
ska börja fundera på vad jag ska skriva för rapport i svenskan, ska försöka få riktigt bra på detta för nina sa att får man mvg på det här... då är man bra! och det är inte ofta folk får det, alltså verkar det rätt hopplöst...men
Nej nu blir det för ointressant här, sista lektionen med Mattias imorgon (Nej!) fast jag såg våran nya lärare och hon såg mycket trevlig ut (yy'

För alla er som tror att jag har löshår nu så har inte det, fast det ser ut så efterssom
jag har två olika färger i håret, men det har jag inte iaf, så! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0