i will sometimes say never

Måste verkligen plugga och göra klart mitt arbete i svenskan men det tar ju aldrig slut!
Ska sitta kvar efter skolan imorgon och få hjälp av nina så att detta blir toppen.
vet inte vilkas lektion jag kommer storma in på men hoppas inte på en viss speciell ;))
Jag är dunder deprimerad för att min moppe inte har någon bensin kvar och jag kan bara tanka i fjärås..
så kommer inte kunna åka till skolan resten av veckan förhoppningsvis imorn och på torsdag, ah jag vet fruktansvärt!
haha vi har fått våran skylt nedanför våran backe, kläppa hills, vi är nog inte ballast i stan just nu.
den lyser också, fast det kommer inte synas på bilden.
Jag gjorde nationellt prov i matte idag, och jag tyckte att det gick jättebra om jag ska vara ärlig, muntligt alltså!
men nu måste jag plugga, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0