undebara

mina kompisar är underbara, jag älskar er.
jag fick muffins som emilia hade bakat och så hade hon skrivit i liza med pärlsocker, GULLIGT!
och dem var skitgoda ;)
sedan efterlunchen så hade de vart och köpt en jättesöt liten tårta som vi tjejer satt och gottade oss på innan engelskan, jag fick ett resturang besök på tiopepe eller hur nu det kan stavas och bio "i rymden finns inga känslor" av jozze anna stella och emilia.
jag har velat se den så hÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄr länge, och så fick jag en godis påse av bellos (:

och nu sitter jag här och ska installera alla program på min nya laptop, och så har jag fixat så jag kan logga in med fingret haha rooligt!


min väääääääska

stellas present :)

tackar :DD <3

och så nu precis så fick jag lowes sista marabou choklad, gullungen



och så har vi upptäckt att mina webbcam effekter ÄGER ut alla andras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0