torsdag

och två veckor kvar, och tyskarna åker på tisdag!
Hihi har haft en random bildlektion idag, denna torsdagen kändes inte så lång? 
och jag känner mig otroligt peppad på träning ikväll!

Röstade med riktiga röstkort och kuvert i klassen gissa vilken parti som vann?
Framtidspartiet såklart "mitt anna emilia stella och josefinas parti" (yy'
såhär glad blev min darling då!
Såhär ser olsson ut med mitt så kallade "bling" (han vill vara som mig ;)
så här ser filip ut :DD
Här har vi 2 mongobarn och en lizawannabe (L)
Hhiihi petter har gjort ett stort rött hjärta, till linnea.. gulligt :))
gipsa simons ansikte
så här ser filip ut i verkligheten, konst av emma :DD
den gjorde han nog helt själv...

hehehe andre sjunger andreasO klappar kissen? simon blir gipsad
grattis till jozzan som har klarat moppeprovet! (L'
14 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0