tillbaka

hejsan jag har inte kunnat blogga eftersom jag har vart på innebandy läger hela helgen.
riktigt roligt!

Men i fredags kväll så var jag hemma hos löving och kollade på film med andre olsson och alex.
vi åkte ner till macken och hyrde 2 filmer, haha inte de bästa menmen med gott sällskap funkar allt.
dagen efter vaknade jag halv 7 och 08;15 bar det ner till samlingen och sedan mot varberg
orkar inte skriva allt, men mitt lag är BÄST, och vi vann med 6-1 på tränings matchen idag. ;)

om ni vill se bilder så tror jag att det kommer upp på kajsas blogg men annars finns det massor på facebook.
men nu har jag faktiskt inte så mycket att skriva så vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0