HE-HE

sitter och spelar kort med min familj och hugo
hahaah vi spelar hollywood förövrigt ganska komplicerat spel om man inte har spelat det innan, vilket Hugo inte har gjort.
Det gick inte riktigt bra när han skulle lägga ut sina stegar om man säger så.

helt plötsligt tar lowe i hugos i öra och kollar in i det och skriker HEJ LIZA!!!, hahaah stackarn
Lowe; nej nu känner min rumpa lite buller och bång.
så går han bakom trappräcket och pruttar äckel som han är.
Jag; vafan du får ju gå in i ett annat rum eller ut det hjälper ju inte om du ställer dig där!!
Just nu har lowe sin energikick så han låter och gapar som bara den.
Pappa; vad är det med dig, har du damp eller? 

Hugo; *hittar några kort längst bak på handen* - Ohh vad är det här för kort
Hugo; JAG HAR REDAN BRA KORT.... vad ska man ha
Hugo; nej det här gick inte alls bra, och jag som skulle vinna :((
hahaha damp ((:
Äckel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0