Godnatt

efter tränigen duschade jag och sedan hade mamma fixat lite kvällsmat, så satte vi oss och kollade på idol på tv4play.
fan och satan att therse åkte ut bara, hon och sebastian var så söta :')

ajusste en grej innan idag gjorde mig så fruktansvärt glad och det kommer att hålla mig uppe hela veckan ut, så himlans lycklig är jag nu, mitt i allt!

Imorn blir det SATAN sista gången jag cyklar till skolan, provet ska göras halv 3 på måndag..JAG SKA KLARA DET!
har fasiken gått TVÅ teorikurser, läst ut hela boken om alla vägmärken svarat på alla frågor i en av böckerna ska läsa ut en annan bok och sedan jobba ut hela vägmärkestestboksakimojjen! 
sen har jag gjort massa prov på internet, klarar jag det inte.. då dör jag!
hmm..

Nu så ska jag och mitt leende gå och lägga mig, PUSS :D
btw; är det bara min facebook som inte funkar eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0