Trevlig vecka

Just nu sitter jag och lyssnar på musik laddar upp inför hallandsuttagningen klockan 6.
Så man får hoppas att det går bra.
Hehe igår hände en otrolig sak, haha helt sjukt!
Aja strunt samma sofia granstrand var här och hälsa på i några minuter också har inte sett henne på.. år ?

Jag har faktiskt börjat packa ner lite kläder i min otroligt fina resväska He-He det känns faktiskt bra att ta fram lite sommar kläder.. eller det känns faktiskt FANTASTISKT.
Hoppas bara på att det är bra väder när vi kommer ner.
Det är bara fyra dagar kvar nu, helt sjukt vad jag längtar.

Söndag ~ Hallandsuttagning
Måndag ~ Plugga? "kolla på damernas match"
Tisdag ~ jogga
Onsdag ~ Ta sista sprutan för livmoderhalscancern, packa, stella kommer och sover över (y' emilia kommer du med?
Torsdag ~ VARA NERVÖS, ÅKA TILL FRANKRIKE, BADA I JACUZZIN!
Så ser det ut.

~ älska?

Här sitter jag just nu, ni kan se min snygga res väska i hörnet och min fina BÄDDADE säng
för en gångs skull så är det städat på mitt rum.
Och bakom mig ser ni inte så bra men där hänger min nya tröja på min nya klädhängar sak ;))
Nu blev ni allt avundsjuka.

Kommentarer
Postat av: Michaelida

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-03-29 @ 10:13:26
URL: http://michaelida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0