onödigt.se

Jag vaknade klockan 10, då hade man såklart glömt av att man skulle vara nere vid ica och lämna kakorna klockan 9 så jag fick skynda mig så att dem kom ner.
Sedan klockan tjugo över 11 kom jag på att ingen kunde köra ner mig till matchen jag skulle kolla på, så jag gick ner i spöregnet så jag missade lite av början :)
Men när jag väll kom ner hann jag kolla i 10 minuter för sen skulle jag ner och sälja kakor nere vid ica, men när jag kom fram dit så hade dem såklart sålt klart allting och det var ingen kvar där kul att dem ringer och berättar det innan!
Så jag gick tillbaka till gympa hallen och såg sista delen av matchen.
Sen väntade jag i en och en halvtimme så att jag kunde åka hem med min syster..
För jag kunde inte gå hem igen för satan vad jag har bra skor som ger mig skoskav.
Nu har jag två stora blåsor på hälarna, men jag klagar inte ;))
Jag fryser fortfarande och har hunnit sova lite också, hehe rolig lördag.
Ikväll blir det myskväll med familjen för det är sannas sista kväll med hela familjen innan hon åker till L.A.
Är lite avundsjuk bara..
Dem ringde och sa att jag skulle vara med på matchen idag också men jag mår ju inte så bra så det blev ingenting av det heller :((
Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0