inte långt kvar nu.

Idag så är det onsdag kort skoldag som vanligt
efter slöjden följde jag mister mupp hem sen fortsatte jag vidare hela vägen hem till mig.
Jag har städat igenom mitt rum lite fort men det blev inte så bra eftersom att jag inte alls mår bra just nu.
har skit ont i huvvet och har haft det sen igår (n'
vet inte riktigt hur jag ska göra sen med träningen jag får hoppas på att jag mår bättre då!

Här har ni två äckliga bilder på en SJUKT äcklig skalbagge eller va det va som låg untanför toaletten.. Uuh!

tryck för att se dem större. "alltså gör inte det ;))"


Här har ni några gulliga egobilder på mig.
åter igen klicka om ni vill se dem större ;))

nu ska jag plugggga franska och sova typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0