Demanding

gick upp halv 5 idag, åkte ner käkade frukost med laget.
Sedan åkte vi vidare ner till gbg för att spela SM, första matchen skulle spelas mot Partille.
KUL ATT VI HAR GÅTT UPP HALV 5 SÅ HAR DEM JÄVLARNA GLÖMT ATT DEM HAR ANMÄLT SIG!!
Men det var ju rätt bra för då vann vi med 5-0 efter att ha ställt upp och och börjat matchen för att en sekund efter blåsa av matchen.
Nästa match mot Onsala vann vi med 7-1
Och sista matchen blev 3-2 till pixbo, så vi åkte ut.
Mer om den matchen ska jag inte nämna.

Tillslut blev det 2 mål gjorda av mig och några assister :))
Och jag måste bara säga att emma blomster nog hur bra som helst! :D

Imorn är det haloween, jag och tjejerna har snackat om att hitta på någonting så då kan vi se vad det blir.
men först blir det match, nu ska jag kolla på andra avenyn!!




Kommentarer
Postat av: emmis

jag älskar dig med liza!!! (L)

2010-10-30 @ 19:58:19
URL: http://emmmablomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0