Turning off the upstairs lights and running downstairs so no one kills you

haha älskar verkligen alla dessa facebook grupper...
jag mår mycket bättre nu och det blir mycket troligen skola imorn
vi ska få veta vem som blir lucia också, men jag funderar på att inte anmäla mig
imorn är det första december, och snart jul till och med
den här julen kommer bli hur bra som helst, har fått reda på att alla mina kusiner
troligen kommer, har inte träffat nina på år känns det som
och så kommer underbara clariis också
nu ska jag läsa so
och Btw emilia jag har målat av channing tatum idag till bilden, snälla riv inte sönder den
massa bilder på mig och min clariis
hahaha gocart

Kommentarer
Postat av: Emilia.

eww, om jag får tag i den ska jag slita den i stycken. >:D

2010-12-01 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0