trött

Det har varit riktigt roligt på jobbet idag, även om vi inte gjorde så mycket roliga saker.
vi slutade med att plocka i massa godisar i påsar, och det var bara kul för att alla satt runt ett bord så vi kunde pratade om allt och inget, vi är ett sånt härligt gäng praktikanter och vi har så roligt så.
Och alla som jobbar där är hur trevliga som helst.
Snart bär det ner till idrottshallen för att träna innebandy, fys idag också (y'
Känner att det här blir veckan då jag inte gör någonting med någon eller faktiskt gör något alls.
Men på fredag och lördag kväll är jag öppen för alla förslag.
på fredag är det även ben&jerry dagen så är det någon som vill vara med så är det bara att komma :))
Hemma match mot bua på lördag också trevligt!
Jag hoppas att ni älskar mitt lockiga hår lika mycket som jag gör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0