Jag måste väll ta mig i kragen och blogga lite idag också

det är ju synd om mina stackars bloggläsare som går in hit och kollar, så skriver jag ingenting.
Men ibland så har jag typ tusen saker att säga men ibland så har jag ingenting att säga...
Även fast när jag väll börjar skriva blir det massa.

Idag så vaknade jag typ klockan 10 och då hade jag 2 timmar på mig till samling.
Vi mötte vinberg och förlorade med 5-1.
Jag kunde bara spela första perioden, för min rygg blev värre och gjorde verkligen skit ont.
Jädra skit!
Nu gör det ont så fort jag böjer mig och jag har ingen aning om vad jag har gjort (y'
Men jag klagar inte..
Imorn blir det bowling med underbaringarna.
jag hoppas att jag kan bowla iaf.
Jag vet inte vilken tid vi ska bowla bara men det ordnar sig troligen ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0