Bara så ni vet

Så har jag hittat ett nytt asroligt spel på min dator, men jag kan bara spela det en gång till så nu ska jag aldrig stänga ner det.
Jag kollade på skönheten och odjuret för första gången idag den var ju riktigt bra.
Jag beställde en ny vinterjacka.
Imorn ska jag hämta ut mitt körkort och åka till Ikea för att köpa saker till mitt hatade rum.
Och efter ytterligare en genomgång av alla newbody paket så fattas 4 grejer och så har vi fått 3 saker för mycket.
Nu är hela neder våningen full med påsar och lådor som ska ner till idrottshallen för utdelning en vacker dag.
Nu så ska jag nog sova snart.
Har bloggat på tok för mycket idag, fast folk kanske gillar det?!
Ja eftersom dem/ni har kommit hit för att läsa så :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0