SPRING JOHAN DU ÄR FRI !

~ jaha va jag !

Jag vet inte hur ofta jag säger detta men jag älskar min klass stort !
Asså alla får mig att skratta varje dag :)
som tex johan stella och emilia gjorde idag x)
asså det kommer inte ens va kul när jag skriver ner det så jag gör inte det :P
Men alla får mig verkligen att skratta varje dag och det är nästan helt otroligt att vi har stått ut med varandra, dem flesta från 4 men viktor max andre simon L och johan B har jag gått med endå sen 0 alltså i 9 år nu ;o
vi borde känna varann rätt bra men det gör vi inte :P
jag har iaf så sjukt goa minnen med allihopa :)
ni är då helt otroliga, Hela klassen, på era egna sätt !
Tjockiskompisar och mon ami och viktor som inte är min kompis ;o ;)


hehe får inte tag rikigt i den nyaste bilden nu men men .... :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0