ONSDAAAAG !

Ska vi köra en camilla knutsen ; Bonjour mes amis !
Idag så hade vi först tråkig franska :) men emilia och stella underbaringarna hade bakat super go kaka som vi fick.
sen så kollade vi på någon konsert i gympa hallen, någon blev så glad att få "krama" nicklas hocker att den börja gråta :') Hehe....
Men sen så hade vi lite engelska och sedan så slutade vi 20 i 12 ;o
och eftersom att inga av mes amis ville följa med till bamba så erbjöd sig andre att följa med :)
så kom johan och olsson också :)
Och  då var det alltså en timme till bussen skulle komma (yy''
så jag och andre gick till åsagård och hälsa på källman, trevligt :)
mensen kom någon suris så fick vi gå ut och spela pingis istället ;P
sen åkte jag hem med bussen åkte till skolan igen hade utvecklingssamtal åkte och köpte skor och två tröjor i kba :)
Och nu sitter jag här och klockan är bara 16;50 det betyder att jag hinner se vem som åker ut i topmodel :)

Kommentarer
Postat av: cornelia

sv: ellerhur! tråkigt att det ska försvinna! :( :(

2010-05-05 @ 17:05:15
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja :(

2010-05-05 @ 18:04:50
URL: http://liizaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0