Måndag

Tjosan allihopa, inte så hemskt intressant dag ?
Martin blev sur på mig för att jag nt kom förra bild lektionen, eftersom jag var magsjuk kanske inte det hade varit så bra !

Men så hade vi massa tråkiga lektioner som vanligt och det ska komma någon till våran skola och prata om rasism nästa onsdag, sen så har vii tusen prov och inlämningar nästa vecka typ, samtidigt som det är intensiv kurs med moppen också, aja det gör inget jag får helt enkelt jobba klart om tomas tranströmer denna veckan och så ska jag skirva en kärleksdikt till onsdag och jag är sjukt dålig på dikter, HJÄLP ?!

aja jag och stella har iaf tänk på hur otroligt stora mina knöllar på armarna är, asså såna som alla har precis där handen slutar.
hahahahah dem är otroligt fula iaf och dem syns verkligen på mig hahah, yes !


Coolingen själv i dagens outfit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0