Älska ven?

Halloj, har haft en UNDERBAR dag på ön ven utanför skåne idag.
var sjukt mullet men endå varmt på vägen dit men efter ett tags cyklande så blev det riktigt varmt väder.
paappa hade någon grej med jobbet så vi hade tipspromenad samtidigt som vi cyklade.
vi hade en tandem cykel, hehe skitkul (yy'
sen stannade vi och solade i typ en timme, sjukt skönt.
kul med pyttelite färg nu också ;) har bränt mina vader x) har faktiskt varit ute hela dagen, vad har ni gjort,? soffpotatisar !
köpte en till skinjacka också =)
måste bara säga att det var sjukligt fint på ven också !
Bilder från ma camera !



en tuff tjej på gul och fin cykel.


Jag är rätt tuff endå !

ganska...

' aja hehe det var bilder från min kamera men här har ni lite från systemkameran alltså bättre =)
jag vet inte vad ni tucker men när jag går in på bloggar tycker jag det är rätt kul att kolla på bilder :)




tuff tjej


Tuffa tjejer =)

"Jag vill ha en kola callipo" ;)
Ståååååååång ;)
intert skämt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0