Onsdag

tjabba inget bloggande igår, men jag var iaf med emilia'b på stranden, och sedan badade vi i hennes pool innan vi åkte ner och spelade match (:
idag är det bio med bellos och milion som gäller, eclipse sjukt efterlängtad film (L)
kommer bli great, saknar emma och anna som jag hoppas inte blir alltför bruna.
aja det kommer att bli kul iaf.

och jusste btw, så har jag komit fram till att alla lag jag hejar på i vm förlorar/åker ut.
först sverige åkte ut.
och sen portugal-brasillien förlorade portugal.
england-tyskland förlorade england.
och sen mötte japan några igår så åkte dem ut.
och portugal - spaninen åkte portugal&ronaldo ut, Ohno!!
jag borde verkligen sluta heja på lag alltså!
men nu har iaf portugal åkt ut dem som jag hejade på (mest).
så nu får jag skaffa nya favoriter`, så akta er ;)


tegoshi yuya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0