helt slut

har fixat med  min design och massa i flera timmar nu och tillslut bestämmde jag mig för att ha den här.
inte bra jag vet ;)
oj kolla smilisarna som jag också har fixat, som kissies, WOW !
men nu så ska jag gå ner och packa för jag hinner itne göra det imorn ska upp halv 8 och sedan ner till falkenberg på någon festival - hållbart liv som mammas kompis håller i så vi ska typ jobba där :)
så jag kommer nog inte ha någon dator men jag ska ta massa bilder och på söndag blir det cykel tur med elcyklarna och bästaste <3

puss och jag är superduperglad jusst nu !
Om du inte ser mina coola smilisar testaatt uppdatera sidan ;)¨

Glöm inte att smsa mig i helgen ! :D

Kommentarer
Postat av: elim

Skitsnyggt tkr jag ! :D

2010-06-18 @ 00:08:25
URL: http://elinakeson.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, tack :))

2010-06-18 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0