hallooj

har precis kommit hem från emma.
kunde inte blogga igår hade annat för mig ;)
hade förutom det moppe körning, bromsprov, jag överlevde !!
sedan ner till falkenberg på släktträff, jag kände igen 4 stycken där, bra kämpat.
och direkt när vi kom ner började någon jäkla upp till bevis, sån vi gjorde dagen innan skolavslutningen.
jag fick äta citron :O!
men jag hade flest rätt så jag vann en påse daim (h'
sen idag hade vi tipspromenad, jag var med ebba och linnea och vi vann,yay !x'd
fick kexchoklad, mums !'
imorn kommer emilia'b hit och vi ska fixa lite grejer till insamling av pantburkar. ;)
sedan ner påträning :)

jag kom jusst på att jag måste samla in fetting mkt pengar, denna sommarn.
först 1000 kr till france.
sedan 200 pantpengar till stockholm.
och 500 pantpengar till tjeckien med laget (SJUKT ROLIGT)

men jag kommer behöva samla in mer eftersom det ska vara 3000 någonting till tjeckien, nästa år.
och sedan 4500 till frankrike, lycka till världensbästalizaekman :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0