lördag

veckorna går hemskt fort :o jag vill verkligen inte att skolan ska börja nu.
och igår åkte det absolut sista laget jag hejar på ut, eller ah jag hejade på brasilien också, men så åkte ghana ut också, asså dem var så sjukt söta, alla dem som började gråta. :(
men iaf, alla lag jag hejar pååker ut och jag skojjar inte, det är inte ett enda lag som jag har hejat på som har vunnit när jag har kollat på matchen och hejat på dem xd
jag suger :)

'men iaf, så ska jag inte vara med elin på åsacupen som planerna var igår och lat som jag är pallrade jag inte ens ner dit igår.
men idag var planen att träffa eve en stund där nere men nu hinner jag inte det heller (y'
min kusin kommer ner snart någongång, så då ska vi ner och kolla på lowe med mera ;)
saknar lilla clara flickan.


jag bjuder -.-' tänk så man kan se ut asså xd


haha var tvungen :DD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liza du är jättesöt!

2010-07-03 @ 23:29:45
Postat av: lajza

hahaahaa!

2010-07-04 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0