77

Hej'alla, dét är 77 dagar kvar, sitter och kollar på friidrott skulle egentligen spelat minigolf men... nää!
jag sitter och chattar med kristin från innebandy lägret också, hon har också en blogg om det intresserar någon,
men åker hem med färjan klockan 5 imorn, så jag kommer hem till vid 1-2, på natten.
så stella ska vi leka på söndag eller?! <3
och jusste, ska mycket troligen till liseberg med mina underbara sysslingar från malmö kul kul!! :DD
och om det är någon som vill veta vad jag gör här på gotland eller ah vi, vi har spelat minigolf 3 ggr, blåst glas,badat,varit på någonvattenpark, åkt gokart, MED MERA MED MERA, orkar inte rabbla upp allt.
men när jag kommer hem blir det bara bild inlägg om resan :), har tagit lite fina kort på sanna idag med systemkameran som ni får se också, OHH nu blev det spännande ;).. -.-'
nu känner jag att jag inte har något att skriva, så jag ska nog sluta...
PUSSSSS


Bläblä!

clara'e

Love"

'jag har inte en aning men dem bilderna var väll söta :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0