Torsdag.

Riktigt tråkig dag i skolan -.-', Har haft slöjd och jag har komit på att jag har fobi för att svarva!
Det är riktigt bra med tanke på att jag håller på med en skål också!!
Efter skolan kollade jag på Tv fast jag kunde inte hålla ögonen öppna så jag somnade till halv 7.
Ska se på I taket lyser stjärnorna nu med familjen :)

Såg på den igår också :D, men emma jozze löving och andré.
Efter vi hade varit och åkt skridskor uppe i skogen,  skit kul förutom att en viss kille fällde en hela tiden -.-'
Om man har skridskor är man helt försvarslös om någon drar en baklänges Btw.!

STELLA! har kommit hem nu också :P Men nu är du ju sjuk så får nästan inte se dig någonting endå, but i love you man ;D.!
Älskar dig och nästa gång du tänker åka så ska jag se till så att du minsann Inte kommer iväg, SYND!
Jag älskar dig sjukt mkt Bff.!! Bestisar föraltid. Du är sjukbäst, och det braigaste är att du alltid kommer va min!!










 

Seeya(L)

Kommentarer
Postat av: kiki

jag älskar dig min bästaste liza. :)

haha, snart kommer jag sluta vara sjuk och då kommer du se mig så ofta att DU kommer skicka iväg mig tillbaka till mitt hemland, aahaha !

pussssssssss, :D <3

2010-01-28 @ 20:59:05
URL: http://setsunaiomoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0