Söndag

Hellu, idag har jag varit på tjolaholm med familjen :D
Tumme ner (N), för att vi åkte på den uppblåsbara båten över hoppet och jag fick hela benet under båten, och landade med båten rakt på benet!! Skitbra!
Och det blir inte bättre i foten nu heller det gör bara ondare och ondrare och jusst nu kan jag inte gå!
hoppas det blir bättre för jag vill vara med på falkenbergsmatchen imorn D:
Förutom det så har jag kollat på Tv och spelat Kort med familjen och jag förlorade såklart över min bror Lowe.
Han är den mest okoncentrerade lilla skiten som jag någonsin spelat kort med!
Och endå så vinner han nästan Hela tiden, han är helt omöjlig.!

Och igår så hittade vi en liten rolig sak i hörnet på vårat vardagsrum bredvid hyllan och bakom högtalarna.
För alla som inte vet så är våran kanin fri i huset och han skiter aldrig på golvet för det hoppar han in i buren och gör, trodde vi!
Men Nääh, han har världens skithög i hörnet det lilla äckel djuret!
Happ synd för han att inte få vara ute lika mkt längre!!
Men han är Söt (L)





Min lille skit till bror  (L'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0