Prao.

PRAO I HELSINGBORG :D!

För dem som inte visste det så ska jag och stella praoa i helsingborg, och vi ska bo i pappas lägenhet hela vecka 8 (Y).

Och braig som han är har han gått ut på stan, som ligger en centimeter från hans lägenhet, och kollat affärer :)
Här kommer dem för er som vill veta! =)


Närmast lägenheten ligger

Optica
Synsam
Kolla Optik
Electc Salonger & spa
Lindex
Bengtsson skoaffär
Br leksaker
Dressman
Gina tricot
Glitter
H&M
Hallberg guld
Håkanssons skor
JC
Lundbergs hanskar & skor
Stadium

Lite längre bort

Thores bageri och kondetori
Mento teaterresturangen
Emilia textil och inredning
100 saker
Asia Kock
Dunkers kulturhus

Ännu lite längre bort

Känsla hairdressing
Tvålbutiken

Längst bort

Hotell kärnan
Cityvandrarhemmet
Swedbank
Citytandläkarna
Harrys
Vegeriet
Österns pärla, Kinesisk resturang
Privatläkarna
Akademibokhandeln
FrisyrMakorna
Kebab house


Det var dem :D Alla ligger nära med vissa måste ju ligga längre bort (;
Nu ska jag och stella välja och sen är det bara att börja ringa till affärerna (Y)
Göttans,!



Bild från förra gången vi praoade i en dag :)
För Skita längessen :)

SeeYaa!(L)





Kommentarer
Postat av: Emilia

"Emilia textil och inredning" (:

Nejmen, vad ful jag är på den bilden. jag typ skelar. :C

2010-02-01 @ 08:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0