Onsdag.

Hejjsan roligaste svenska lektionen :D! Älskar svenska jusst nu.
Har tagit gardasil idag också, förutom svenskan så var det roligast XD
Först fick vi vänta Skit Länge och så kom inte ens den  personen som skulle ta sprutan på oss, så det kom en annan och sen kom hon som egentligen som skulle ta sprutan men hon fick gå igen :)
Sen var hon som var kvar lite virrig och hade svårt med plåstrena x)
Hon skulle presic ta på sanna så sa hon : kolla inte nu, Jag fixar det här.!
Vi bah okejj :P
Sen så tog hon på oss båda så gick vi ut och satte oss sen skulle jag kolla på plåstret eller nåt så såg jag att det kommit blod 2-3 cm över plåstret och då sket sanna ner sig.!
jag tog bort mitt plåster och såg att hon hade sett det HELT fel 3 cm under där sticket hade varit.
Sen kollade vi på sannas och hon hade också fått det fel men det var bara en halv cm :D

Sen klippte jag mig och färga håret :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0