Tordag

(HATA!HATA!HATA!HATA! :D)


Vi har volleyboll uttagning imorn, undrar om det kommer många x)
Och idag så slapp jag svarvmaskinen (Y) skitglad för det xD.
Så nu gör jag ett halsband istället, jag och emilia har klippt kopparplåtsak med den LILLA saxen!
Och anna är i stockholm =) Hoppas du harré bra din lille flamingo :o
Slutade fyra idag :D:D:D:D!!!
Jag älskar verkligen sånna här låååånga dagar det finns inget roligare.!!!
Bara älskar detSSÅÅ!

Haahaa! Ska hålla ett skit roligt tal på måndag också!!! YES.
Jag bara älskar att stå framför hela klassen och alla glor på en och så ska man arrgumentera mot någoting man är förr eller emot.!!! och det bästa är ju helt klart att man blir filmad när man står där upp och man ska kolla på den sen med läraren för att se vad man ska bli bättre på skitkul!!!! :D

Bara älskar allting jusst nu.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0