Vem bär den bäst? x)



HeHe Fail Dem hade samma kläning, på röda mattan samma tillfälle.
Synd för pink att shakira passade bäst i den ;O

          Vanessa            Vs          Paris



Vanessa (Y'


                Mischa                    Vs                 Paris



Mischa Passar den mkt bättre.

 Tre kändisar i likadana kläningar =)



Vanessa (Y'




Nummer 1. xP





Den hänger bara på nummer 2 x)
Paris passar den bättre.


               Svart                      Vs             Rosa




SvartSvart!






Samma skor där ;P
Hilary passade bäst tkr jag ;o

Det är endå sjukt många kändisar som går runt med samma kläningar ;o
Pinsamt att gå med samma kläning på samma röda matta, som pink och shakira, men shakira såg bättre ut i den så det var ju tur för henne ;)
Enligt mig!
Jag tycker att de kändisarna som "Passar" i kläningen och den inte bara hänger som en påse över en tycker jag ser bäst ut i den.
Tack för mig.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0