Fredag

(Bara så jävla sur. Vill bara gå i ut och smälla till någon :DDDD)

Yaaaay Fredag världens roligaste dag som bara var hur kul som helst speciellt för att jag är så SJUKT bra på volleyboll!! och No lektionen var nog det roligaste som hänt på hela dagen :D!!!
Älskar fortfarande skolan så sjukt mkt !!
Och jag längtar fortfarande till svenskan på måndag också (jippie) !


Och så är det ju kul att min jädrans fot aldirg blir bra så jag ska inte träna sen heller..
Men imorn kommer älskade clara ner :D Yiie!!
Och så ska jag stella clara och sanna gå på kungsmässan :P
Det bästa med imorn är att jag blir tvungen att gå upp typ 9. På en lördag :D JIPPIEDOO"!!



LavYa!!

Btw kolla in på mina små kompisars bloggar också :) har länkat dem här nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0