slut på julen för i år ?

nu väntar nyår, med underbaraste!
och massa shopping nu på REAN, toppen
har precis kommit hem från ami det var dunder trevligt
vi spelade med andra ord hur kul som helst, osv

Nu ska jag kolla på film sen fångarna på fortet, wiie
Lite julklapps orkar inte ladda in allt...
astufft data fodral till min laptop
puder 

världens goosigaste inne strumpor/skor

Fick även;
~ Smycke träd
~ 2 par hotpants
~ 2 armband
~ 5 ringar
~ Xbox KINECT + 2 spel till det, ska kanske köpa just dance (yy'
~ Pengar
~ Pirates of the carribean box
~ Anna Pihl box
~ En hel kasse med godis från cloetta, Polly kexchoklad osv.
~ 500 kronor på Gina tricot
~ 3 mysiga tjocktröjor
~ as snygg T-shirt 
~ 2 st tavlor
~ Någon hemlig grej, jag sanna clara, claras mamma pernilla och mamma ska göra
~ ängel berlock
~ gosigt hjärta med en chokladbit i, hihi
~ Jätte fin tavla med bilder på mig emilia stella och anna
~ I Love You, kudde
~ Ny as snygg klocka, vit "eftersom min andra är trasig"
~ svarta leggins

Tror att jag har glömt något men strunt samma, TACK ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0