Måndag

A white man said, "Colored people are not allowed here." 
"Listen sir....when I was born I was BLACK " 
"When I grew up I was BLACK, " 
"When I'm sick I'm BLACK, " 
"When I go in the sun I'm BLACK, " 
"When I'm cold I'm BLACK, " 
"But you sir." 
"When you are born you're PINK". 
"When you grow up you're WHITE, " 
"When you're sick, you're GREEN, " 
"When you go in the sun you turn RED, " 
"When you're cold you turn BLUE, " 
And You Say Im Coloured!?

vaknade vid 8 idag och mådde hur dåligt som helst och jag frös
så jag gick och duschade men sen när jag gick ut blev jag en isbit
så kallt som det är i vårat hus just nu...
men nu blir det snart varmt igen
i vilket fall så gick jag in och la mig på toaletten där det var jättevarmt
och så somnade jag Haha normalt
nu ligger jag här på soffan och bestämmer lite inför nyår med tid käk osv
kollar även på pirates of the carabbien, första delen "gör tredje gången" xd

Puss
någon sa att jag skulle passa så här... vem!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0