Måndag

Hur känns det första dagen på lovet?
H-Ä-R-L-I-G-T

dagen började med lite skridsko åkning på "våran" is uppe i skogen, äger
sedan direkt till tandläkaren, herregud det gick på 10 minuter knappt
en sån där bild man tar som gör så ont behövde jag inte ens ta för att det
såg så bra ut förra gången (yy'
Och sen slapp jag det där äckliga bananlacket "uhh" så dem kolla bara lite
sen fick jag gå
och det var bra att det gick så fort för det blev snabbt hem och äta och senare ner
till sjukgymnasten för att få reda på varför jag har så ont i ryggen och det visade sig
att jag hade rätt mycket problem, men det orkar jag inte ta upp här men jag fick iaf
MASSA övningar som jag ska göra.... varje dag
sen var det innebandy träning och nu är det träningslov
snart jul mina kära vänner
imorn blir det handla in de sista klapparna och sedan på match och middag med laget

ha det bra

min dator är lagad :')
Sötan är snart 16 :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0