Keep thinkin' of me

Hallå allihopa har precis kommit hem från den sista "skoldagen" även fast den har varit sjukt lugn även om jag
har blivit as mobbad, utputtad i snön utan skor mulad och snö innanför tröjan, H-Ä-R-L-I-G-T
"fick iaf se dig"
Efter skolan så stog jag och snacka lite med kigge som alltid är super social om allt mellan himmel och jord, herregud (yy'
och imorn är det avslutning, kan inte förstå att det redan har gått en termin hälften kvar :')
"kommer inte få se dig mycket efter det.."
nu ska jag få i mig något sen bär det av till åsagårdskolas avslutning, puss
säg något, mongo.. <3
Glöm inte "går det inte att laga med silvertejp så är det trasigt"

Kommentarer
Postat av: josseee

har ni redan slutat? :O:) hade ni ingen bild?

vem är DIG..??? :)))

2010-12-16 @ 16:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0