fredag

trevligt jag har det just nu, inte ens tv;n får man ha ikväll, utan nu är det på spåret som gäller K-U-L
Aja är hur trött som helst just nu, lite konstigt men har bara velat sova i 3 timmar nu
men lite har jag fått gjort iaf, eller?
bakat pepparkakor med lowe som ni alla kanske redan vet är det ju omöjligt att baka med pojjken
det ligger typ åtta pepparkakor på plåten och så kollar jag på den och märker att det är ju bara jag som har lagt dem där, det är ju bara mina pepparkakor
Så kollar jag bort mot min kära bror och tror ni inte då att han har ätit upp all degen då eller?
Herregud
Måste plugga om förstavärldskriget och ryska jädra revolutionen också, prov på måndag
men imorn så blir det "tidig" uppgång för då ska jag till warberg med stella och leta upp tomte kläder osv.
det kommer bli trevligt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0