2010

"kort" sammanfattning av året



Var i egypten i slutet av 2009 - men det räknas med
Hela köket kom ut och sjöng för farfar som fyllde 70 på julafton



Sen kom stella hem :')


Jag och stella praoade på thaien... Hemskt för då hade även skolan stängt
pga snön...


Det blev allahjärtans dag, och den firade jag med mina hjärtan



Jag var inne och shoppade med André och Stella



Jag åkte gokart och fick en fobi för livet..



Vi planerade massor inför Frankrike



Jag fick massa convers


gjorde massa kul med klassen


Gjorde mera kul med Emmis


Åka moppe in till kba bara för att äta på donken LP
Andre gjorde jätte snygga byxor


Gjorde massa skoj med laget + vann warbergsspelen



Jag och emma var smått normala <3


Åkte till ven + var på gotland



Hade damp med löving och andre


vi spexa till det i skolan



Var på skärsjön med Emma andre och löving och en annan gång med mina
darlings!


hade roliga sommar kvällar



Roliga sommar dagar
'


var med min kusse





Och gissa vad?
Bäst av allt ÅKTE TILL FRANKRIKE, saknar



UNDERBART



~Vollyboll med flickorna
~Simon och Löving snaggade sig
~ Sista avsnittet av andra avenyn
~Massa nya vänner
~Hade en underbar jul
OSV


PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0