2 school 4 cool

hej kära bloggläsare
har pyntat granen, fick göra det helt själv eftersom att lowe inte orkar sanna och pappa försöker
göra ett arbete till hennes Afrika i skolan, som inte ens blir bra så måste jag "miss smart" komma
in och rädda hela situationen skulle inte förvåna mig om hon får mvg nu!
Men granen blev iaf jätte fin "för det var jag som gjorde det"
och så har jag lagt ALLA paket under som bara är från våran familj och herregud det får inte plats alltså
och så HELA släkten hit och lägga sina paket också ohh herregud vilken paket jul :'))
Det kommer bli sjukt kul !
jag och sanna har även varit extra galna idag och pyntat vårat stora träd precis vid vägen, så nu ser det "jätte
jätte jätte" fint ut :'')
och så blev det ingen kvällsmat idag utan det blev lussebullar glass glögg osv... så är det när bara pappa är hemma (yy'
Imorn blir det tandläkaren och sjukgymnast för min stackars rygg
Puss

bilder från i somras

på ön ven med familjen
fotbolls golf på gotland
Orka vara normal, resturang på gotland
töfff



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0