BOTCH

Hejsan allihopa har inte bloggat på en dag nu nästan ;o
aja snälla lägg av att bara vara sån jag hatar det jag hatar det vad har jag gjort snälla sluta vara en sån bitch bara.
Idag så har jag iallafall börjat dagen med en cykeltur till skolan vi hade en vanlig skoldag, det gillar vi !!
Vi skulle byta en av karatstöödjarna så då får man väll hoppas att det blir jag då, men det blir det troligen inte eftersom marillia troligen ska bestämma, trots att vi röstat.
men livet går vidare såklart.
efter skolan tog jag och EMMIS moppen hem och åt på direkten, sedan var det inte så mycket tid kvar, så vi bytte om och gick ut på tomten, och sedan kom kajsa jossan ebba natha och emiliab så hade vi fysträning i en timme, vi är så duktiga :DD
efter träningen åkte jag med emmis hem och så hämtade jag min cykel hemma hos henne, så jag cyklade hem åt duscha och nu sitter jag här och kollar på det efterlängtade programet fångarna på fortet, hehe jag vill se när paow blondinbella och foki ska vara med, men nu ska jag fortsätta heja på elektra,hon som jag faktiskt har träffat, rätt tufft!

till slut vill jag bara säga så att alla vet, EMMA BLOMSTER ÄR UNDERBAR! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0