Tisdag !

Tjo !
asså jag vet itne vad det är  mig nu är otroligt glad hela tiden :D
Men det lär gå över klockan halv 5 idag ;)
Roligt :))
idag har vi haft tråkig skoldag som vanligt !
speciellt musik, jonathan har slutat och det är Sjuk sjukt sjukt tråkigt !!! han var seriöst den bästa läraren i världshistorien satan xD
Men så klart så får åsagård honom eftersom allt verkar vara bättre där :)
får dem paula också så slutar jag x)
Men musiken var iaf jätte tråkig, bra att jag går i världens bästa grupp då ;) så det var inte så farligt!
I OKTOBER BLIR DET FRANCE !!! längtar xd det är skitlång tid kvar ahhhhh!!!
Nejj nu lägger jag i de två bästa låtarna i världen jusst nu som jag nog lägger i för sjuttio elvfte gången nu ;)
Men om ni inte har klickat på play någon gång än, GÖR DET NU !!!
loveyaa!
Ska till kyrkan snartockså :))


If today was your last jäklans day !!


Iris ;)


Sen om ni trycker på play är nere så kan ni se något efterblivet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0