Tisdag 19;30

Halloj nu kommer mindag :)
Jag hann i bra tid ner till bussen och vi åkte in till gbg för att först ha en timmes ganska konstig "lektion", ideskapande typ.
Min grupp va bäst, eller ah mitt bord hade bäst ideer :) Elbussen Tex :)
Eller andre´s; man sparar kossornas fisar och sprutar ut det på dem somhugger ner regnskogen (yy' toppen !
sen vidare till något ställe där stadvandringen började ;)
jag gick med emilia anna belllos jozze och beccis !
Det var svin kallt och sjukt tråkigt ! aldrig mer hoppas jag på.
men det gick bra (yy'
Jag gick runt i gbg i 4 timmar med en halvt stukad fot, men jag klagar inte ;)
Och jag fick mitt älskade kort på klassen, fast alla stog typ bakom varandra så man ser inte alla helt, lyckat!
Aja sen åkte vi hem och så skjutsade viktor mig till konffan så gick vi på den och det var inte så tråkigt som det brukar vara faktiskt !
och snart är det konfirmation :D

Älskling och löving :P



Finast'bild.se


Halva min grupp ;o



Underbar !



Andre såklart !
haha den ser lite mobbad ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0