Onsdag 07;34

Japp, jag vaknade inte upp lika pigg som vanligt men jag han klart till nu (yy'
och det är tio minuter tills vi ska åka ner till skolan så ni kan väll få se dagens outfit då :D

Japp, jag vaknade inte upp lika pigg som vanligt men jag han klart till nu (yy'
och det är tio minuter tills vi ska åka ner till skolan så ni kan väll få se dagens outfit då :D

Japp, jag vaknade inte upp lika pigg som vanligt men jag han klart till nu (yy'
och det är tio minuter tills vi ska åka ner till skolan så ni kan väll få se dagens outfit då :D

Tjo Vaknade inte lika pigg som vanligt, med jag är iaf klar och har lite tid på mig att inte göra någonting ;o
Så ni får se en dagens outfit, ska ha ett par converse sen också menvet inte vilka än vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0