Filippa Bark


* Jag är lite lite allergisk mot deo, jag visste att jag va det, men jag trodde inte att det skulle betyda någonting den här gången.

* Här står jag och väntar på att det ska bli lördag

* vet du vilket djur som ligger mest med varandra? 
   Man säger att det  är kaninen, och det är det också.

* -får man fråga hur gammal du är?
   ja


  - vill du gå på balen med mig ? 
  - nja
  - Men är du ledig på torsdag
  - nej det är jag inte.
  - tur för det är på fredag. 

*  - mitt hjärta tilhör någon annan
    - jaha, vem då? 
    - titta dig i spegeln.

* och vårat sammanfattande tips är: Följ tipsen

* Jag ska träffa jeannette.
  Ja annars hade du väl inte kommit hit.

* vad hette du? ernst kirctaiger, konstig namn men aja taskigt av din mamma men så kan man visst heta.

* detta är din mamma detta är din pappa detta är dina dumma kompisar dom har gett dig mobbnig-ing ganska mycket.
detta är din lillebror, han har damp.
 och detta är olof palme.
 jag ser att du tittar på olof palme, då vet vi det, då är det han

* detta är monika hon åär min bästa mänskliga kompis.

* var kommer rabies johan ifrån?
  från..... sverige 

* låten har ett fint budskap som har någonting med texten att säga... i

* jag vill va en artist javisst,oohaaa. jag vill va en stjärna gärna,aaiioohh.
 tänk att bara lite glass och metall kan få hela min dröm på fall ajajajaj ajajajaj
 Och lyssna nu kommer lite exempel;
 Charlotta perelli inga glasögon där.
 tommy nilsson knappast glasögon
 måns zelmerlöv.... i love you
 jessica i nio A jag vet att du har linser så jessica i 9 A sätt på dig dina brillor.
 okej då budskapet; artister idoler och kända lämna inte glasögonen hemma! 

jag och evvo kollar på allt som finns av henne på youtube nu sjukt bäst (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0